in

Schoolmeisje (12) “geëlektrocuteerd in bad nadat haar telefoon die aan het opladen was in het water viel.”

Een schoolmeisje werd geëlektrocuteerd in bad nadat haar telefoon die aan het opladen was in het water viel. Kseniya (12) was in bad naar muziek aan het luisteren toen haar batterij leeg raakte. Ze stak de lader in het stopcontact, maar de telefoon viel samen met de kabel in het water. Naar verluidt zou ze op slag dood geweest zijn. Haar moeder verklaarde dat ze een bad had genomen nadat ze op school basketbal had gespeeld.

Lees ook  Moeder geeft haar baby van acht maanden nauwelijks eten of drinken en daar blijft het niet bij: “Kind zal de rest van zijn leven de gevolgen moeten dragen”

Op dat moment was de moeder bezig met het avondeten en ze werd bezorgd over de stilte van haar dochter. Ze ging de badkamer binnen en vond het meisje dood met haar hoofd onder water.

De telefoon dreef in het bad.

Ze belde de hulpdiensten die haar probeerden te reanimeren, maar het was te laat.

Lees ook  Een broek aanpassen zonder hem aan te hoeven trekken? Met deze hack kies je altijd de goede maat!

Kseniya was enig kind van de familie uit Bolshoe Gryzlovo in de buurt van Moskou.

Een vriend had het over een “vreselijke tragedie.” Ze waarschuwen andere ouders om hun kinderen te verbieden om hun telefoon in de badkamer te gebruiken.

Peuter met hersenschade zal nieuwe hersenscans ondergaan alvorens beslissing om de stekker uit te trekken.

Schooljongen vloert pestkop met één enkele uithaal nadat ze hem begonnen te treiteren.