in

PostNL bezorger laat ravage achter na pakketbezorging door het raam!

Over geen enkel bedrijf is afgelopen jaar zo veel geklaagd bij het Klachtenkompas van de Consumentenbond als over PostNL.

In 2018 kwamen er meer dan 4600 klachten binnen over de pakketbezorging. De Consumentenbond wil een gesprek over wat er beter kan.

PostNL is dan ook wel een makkelijke prooi om je klacht bij in te dienen gezien ze 250 miljoen pakketten per jaar bezorgen.

Dan vallen die 4600 klachten nog wel mee. Maar sommige mensen hebben alle reden om een klacht in te dienen.

Zoals onderstaande dame waar het pakketje door het raam werd geslingerd. Dat je klacht niet altijd even serieus behandelt wordt bij PostNL kan ook aan je klacht liggen trouwens.

Pakketbezorging door het raam
Het pakketje is namelijk niet netjes op het keukenblad terecht gekomen. De vrouw des huizes heeft wat foto’s gemaakt om vast te leggen wat er allemaal is gevallen.

En dat is een aardige ravage geworden! Het briefje, wat toch best netjes is van meneer de bezorger:

En vervolgens tref je dit aan in de keuken:

Je raadt nooit wie er meedoet als ‘vrijgezel’ in Nederlandse Love Island!

The voice-kandidaten beweren dat het programma doorgestoken kaart is