in

Doe dit elke dag voor 6 minuten, dan gebeurt er dit met je buikvet

Je taille trainen zorgt niet alleen voor stevigere buikspieren, maar verbetert ook je postuur, zal rugpijn verminderen, helpt je om verschillende kwaaltjes te vermijden en verbetert je algehele atletische uithouding.

Dag 1

De eerste reeks bestaat uit drie eenvoudige oefeningen die in totaal minder dan vijf minuten tijd in beslag nemen. Als je ambitieus bent, probeer dan nog een tweede reeks …

Oefening 1: Skyscrapers – 10 per kant

Lees ook  Rouwende pony’s houden de hele nacht wake langs de kant van de weg nadat lid van hun kudde door automobilist aangereden werd.

Oefening 2: Windshield Wipers – 10 per kant

Oefening 3: Army Crawls – 36 stappen

Dag 2

De volgende reeks bestaat uit vier uitdagende oefeningen die eveneens in minder dan vijf minuten uitgevoerd kunnen worden.

Oefening 1: Breakdancer – 15 per kant

Oefening 2: Skydiver – 30 seconden aanhouden

Oefening 3: Dead Bug – 10 keer

Oefening 4: Thread the Needle – 10 per kant

Dag 3

Deze reeks bestaat uit harde oefeningen om je buikspieren te trainen. Ze worden uitgevoerd in zes minuten.

Lees ook  Leuk babynieuws voor Robert ten Brink

Oefening 1: Crab kicks into Superman – 6 per kant

Oefening 2: Star leg raise – 10 per kant

Oefening 3: Side V-ups – 10 per kant

Oefening 4: Over/unders – 10 per kant

Ga jij dit eens proberen? Laat ons weten of het gewerkt heeft en DEEL deze oefeningen met iedereen die je kent!

Heb je een rits die niet meer dicht wil gaan? Zo repareer je hem

Mama filmt baby die kronkelt van de pijn. Dan ziet ze recht in het zicht het ondenkbare!